bloggar jag läser

Paulina Danielsson.
-Jag läser hennes blogg för jag tycker hennes blogg är väldigt bra!
Jag gillar hennes stil och hon är inte som Kissie och Dessie, hon är sig själv och skryter inte om sina besökare i bloggen, och hon tjatar inte alltid om hur mycket pengar hon får i månaden.

Kissie" Alexandra Nilsson.
"-Hennes blogg är patetisk, därför läser jag den.
Varje gång jag läser den eller tittar på hennes videoinlägg så tänker jag bara "Hur fan orkar hon hålla på?!"
Jag hatar personer som tror dom är bättre än andra.Om jag säger såhär, Vad vore hon utan sin blogg?
INGENTING.
Hon skulle inte få några pengar, eftersom hon inte skulle haft nån blogg.
Att hon alltid skryter om sina 80 000 besökare, det hatar jag. Som om någon normal människa bryr sig om hur många läsare hon har? Hon är inget mer än en männsika :S

Amir (Gaybloggen)
-Sjukt skön kille! Älskar hans blogg, och att han står för att han är bög är så ballt!
Vissa som är bögar vågar inte stå för det.
Men förut när han var kompis med Kissie,då gillade jag inte hans blogg, men nu när han är kompis med Paulina, så älskar jag att läsa hans blogg! Love it!

"Dessie" Desireé Nilsson.
-Det är som en vana att läsa hennes blogg nu,för hon gick i min skola förut, och har börjat där igen nu.
Men iaf, alla i min klass hatade henne,och bråkade med henne, så vi gick alltid in på hennes blogg och kollade vad hon skrev för töntigt.Jag kan säga att jag gillar hennes blogg vissa tillfällen,men ibland är den bara för mycket!

Foki.
-OMG! jag älskar hennes blogg! Så söt,och verkligen världens bästa bloggerska! :D

Paulina Friman.
-Henne kände jag när jag var liten. Vi brukade leka i en klätterställning på hennes gård,med några andra dåra.
Så hennes blogg läser jag för att se hur hon ser ut nu och hur hon beter sig, och jag kan säga att det är Stor skillnad!

Jaa, nu vet ni vad jag läser för bloggar! :D
Skicka gärna en kommentar om ni håller med mig om det jag skrivit!

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0