Det är äkta vänskap!

Linns press på pea.

Syster<3
Emelie Edlund.
Du betyder mest för mej,du finns alltid där,i vårt och torrt.
Du och jag har känt varandra länge nu,och jag kan berätta allt för dig,Allt!
Jag vet att jag kan lita på dig!
Du vet alla mina problem och hemligheter! Det finns ingen bättre än du!
Du har ändrat mig mycket,o många personer tycker det är negativt,för mej är det mycket positivt!
Istället för prassel bywor,blev det jeans, håret fram istället för bak,du fick mig att inse saker om andra personer!
Jaa Emelie, du betyder mest för mej!<33 kommer alltid älska dej!
Syster <3 Syster


Min press på pea.

Jag älskar dig mest av allt och alla,inget eller ingen kan ändra på det.
Du har en stor plats i mitt hjärta,drä vet jag att jag alltid har dig.
Jag kommer alltid finnas hos dig, i alla stunder,alltid när du behöver mig.

Du kan berätta allt för mig,och jag allt för dig.
Du och jag kan ha så otriligt kul! Och vi kan sitta och gråta tillsammans,
vi kan göra precis vad vi vill utan att vi ens tänker på vad alla andra tycker och tänker.
Vi är oss själva,och det verkar som om vissa personer har problem med det.
Men jag tycker du är perfekt som du är.

Vi kan bråka väldigt ofta,om småsaker,som är helt patetiskt och onödigt att ens börja bråka om.
Men allt löser sig,alltid.
Jag tycker sånt hör till, lixx alla bråkar om skitsaker, alla!

Du och jag ska åldras tillsammans,vi ska sitta som 7-åringar och sitta och prata gamla minnen.
Vi ska dö tillsammans.
Vi ska dela livet tillsammans, du och jag.
Syster,hoppar du,hoppar jag<3

Linn Rachel Karjalainen <3 Emelie Cecilia Edlund.



Inte konstigt att typ as många är avundsjuka på Linn, och inte konstigt att as många är avundsjuka på mig!


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer
Postat av: LINN

AWWWWWWWWWWWWW :'D Älskar dje också! <3<33<3<3<3

2009-08-16 @ 21:39:31
URL: http://fotobloggn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0