Hemma!

NU är jag hemme igen! Har ju varit i Mora :) som ligger i Dalarna för er som inte visste det ;D
Jag har haft det jätte bra och väldigt kul, förutom att min lillebror får sina små utbrott typ en gång i sekunden x'D
Och jag kan säga att dom är inte roliga, dom gör väldigt ont -.-'

Aja vi har varit på Orsa djurpark :) kollade på massa olika djur ^^
O så har vi varit på Tomte Land, TVÅ gånger! haha igår och idag :)
Väldigt kul där, haha wooow jag fick träffa Tooomteeen ;O coolish ^^

Och det fanns ju självklart massa troll o tomtenissar där, o älvor, o en häxa, o massa andra saker.
Och vi fick lära oss att prata "troll" språk, och Om jag har fastnat på alla orden >.< hah lagom jobbigt ^^

Och som ett litet + i kanten så har vi haft fint väder varje dag! :)

jaa, har köpt lite saker också... typ kläder, ah..kläder x'D

Typ allt^^
 

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0