nån som svarade iaf

VAD SKULLE DU GÖRA OM...


1. jag kom hem till dig mitt i natten med blöta och kalla kläder?

2. jag låg och höll om dig när du vaknade på morgonen?

3. jag satt vid frukost bordet hos dig och pratade med din familj?

4. jag slängde mig över dig när du var inne i stan?

5. jag rymde till dig och vägrade åka hem?

6. jag satt och grät utanför ditt hus?

7. jag slängde mig i dina armar med blodiga sår?

8. jag dog?

9. jag tog livet av mig?

10. jag tog livet av mig framför dina ögon?

11. jag tog livet av mig inne i ditt badrum?

Svar:

1. ge dig en dusch
2. kyssa dig o säga att jag älskar dig
3. säga hej o ge dig en puss
4. kyssa dig av glädje över att se dig
5. låta dig vara kvar hos mig o säga att allting kommer bli bra
6. sitta mi vid din sida o trösta dig
7. ta hand om dig
8. gråta  mig till döds
9. gråta mig till döds
10. Få en chock o gråta mig till döds.
11. sluta leva...aldrig skratta eller älska mer...


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0