The Voice 09

Okej, om gårdagen.
Jag och Linn kom dit, och skulle in i folkmassan, och så självklart så tappade jag mitt hårband! :'( Jävla balle!
O så går vi förbi värsta bitchen, hon kollar snett på mig, o sen kör hon in en armbåge rakt i u-ringningen. OM jag bler sur, så jag körde in min i hennes sida :D Jävla fjortis.

Ah iaf, vi gick upp för backen för att försöka se nånting, men inte då..
Vi försökte ringa Dogge i typ två timmar,men i kungsan hade man verkligen ingen chans att ringa nån.

Men efter ett tag så får vi tag på han, men hittar honom inte >.< så efter mycket spring fram och tillbaka så bestämde vi att vi skulle mötas vid "hoppsakerna" x'D

Så gick vi runt o typ försökte hitta nånstans att vara på, och såklart så gick vi til nått ställe där typ alla dansade, host, förutom jag och Linn ;P

Okej, Läs Linns blogg om ni vill läsa lite mer om mig o Dogge, de verkar lite ondöigt på nått sätt att skriva samma sak som hon redan gjort :P

fotobloggn.blogg.se


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0