Vad tycker ni läsare?

Övermånga tycker att jag har fint hår :O
Omg,jag gillar inte mitt hår alls! >.<
Kandet bero på att jag haft det i 13 år? (a)

Juste! En fråga till er läsare!
Tycker ni jag ska färga håret till hösten/vintern?

Typ,brunt eller rött? ne jag vet inte, vad tycker ni?

Och så är jag självklart blond på sommaren!
Ni behöver inte oroa er,jag kommer alltid ha mycket roligare som blondin!

Men,skriv en kommentar eller två om vad ni tycker :D
Skulle uppskattas!


Och så funderarjag på att klippa mig också, men jag vill ha mitt låånga hår, sist blev de skit kort när jag bad om att bara klippa lite! åååh jävla balle. Men jag ska iaf få tillbaka min snelugg! Det är ett måste. Enligt mig ;)





Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0