faktiskt, så är det jag säger, det är sant.

Jag vet nog hur det här kommer bli.
Hur?
Jo för jag vet hur vi tjejer beter oss när vi vill nånting, när vi vill ha nått vi inte får.
När vi vill ha en kille som redan har en flickvän.
Det Brukar sluta med att tjejen får som hon vill, han lämnar sin flickvän, och hon får precis som hon vill.
Och sen när dom har gjort slut, då inser killen att han är ensam och vill ha tillbaka tjejen han dumpade.

Ohyes jag har själv vart med om skiten.
Och då blev jag faktiskt tillsammans med killen igen.
Och det var ett stort misstag, det gör jag aldrig om!

Man leker inte med mig, jag är inte nån liten docka som man kan "ta fram" när man känner sig ensam.
Jag är INGET andrahandsval.

Men jag säger inte att alla killar beter sig likadant.
Vissa killar kanske har någonting innanför pannbenet och tänker själv.
Medans andra killar tänker med allting förutom hjärnan (om ni fattar ;) )

Sen brukar det heta "men vi träffas ju inte så mycket längre, och vi bor ganska långt ifrån varandra"
Och det brukar ofta bero på avståndet, men om tjejen o killen bor en timme ifrån varandra, då undrar man lite?

Vissa tjejer är villiga till att göra precis vad som helst för att få killens uppmärksamhet, att få killen till att vara med intresserad av henne än hans flickvän.
tex, skicka bilder på sig själv, i ***********

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Jocke

hahahahaa xD tänker du på lollo?XD

de är fan illa >.<

btw jag skiter i avsåndet (stavning) XD

jag älskar dej även om du hade bott i kina =D<333

2009-12-09 @ 18:26:15
Postat av: frida

jättefiin blogg! :D

2009-12-09 @ 23:18:27
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
Postat av: Lollo

wtf!! va menar ni mig!!!! woot ofta ja har skickat naken bilder elr va fan? ja känner inte äns jocke omg neeeej!!! mammas död va e det här för skit? jag har pojkvän!

2009-12-10 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0