mina julklappar

Parfym och bodylotion- Joakim <3
Mascara, puder- Mamma
Bh- Mamma
Linne- Syster
Tröja- "tomten" Thomas :P
Plattång- pappa
Presentkort på ginatricot 600:-  - Farmor o farfar, och Gustav :P
Adidas byxor- Stefan o Carro
Koss hörlurar- Mamma
Strumpor- Mamma
Kopp- Matilda
Presentkort på H&M- mormor o morfar
Örngott- Linn

Mer kommer...tydligen :)

lite bilder bara...


Plattången.


Parfym och bodylotion


Presentkort Ginatricot


Linnet


Koppen..


Somsagt inte bild på allt dåra..

Men jag är nöjd med det jag fick :)

Och innan jul så köpte jag en väska också :)
En "tidig födelsedagspresent från mamma"



Vezzano :)



:) stor och bra!

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0