Hur ska jag klara mig utan din röst varje lektion,varje dag?

Hur ska jag klara mig utan att få höra dina kärleksproblem?

Hur ska jag kunna klara mig utan ditt skratt?


Vem ska jag nu skicka alla lappar till?

Vem ska jag nu prata om mina kärleksproblem med?

Vem ska jag nu skratta med?

Vem ska jag nu alltid sitta och titta på?

Vem ska jag nu känna mig stolt över?


Varför gör dom såhär mot mig?

Varför gör dom mig besviken och ledsen?

Varför gör dom så att jag kommer vara deprimerad varje dag?

Varför försöker dom krossa mig?


Försöker dom ta ifrån mig det som betyder allt för mig?
Försöker dom sära på oss?
Försöker dom få mig att förstå att jag inte är värd dig?



Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Men gud vad har hänt

2009-07-03 @ 21:40:11
URL: http://meellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0