Du vill vara mig.

Somsagt du vill vara mig! Jag har allt man behöver. En personlighet som Ingen annan har, ett beteende som absolut ingen har. Jag kan få väldigt många killar, det är minst 6 killar som gillar mig just nu, och Ja jag vet vilka det är! Jag klär mig bra, inte precis en kjol utanpå ett par jeans :S  Jag kan vara en förjävlig bitch när jag är på det humöret, och jag kan vara den mest underbara person som finns på jorden. Jag tar Ingen skit. Bråkar du med mig, bråkar jag med dig.
Slår du mig, slår jag inte tillbaka, jag försvarar mig jävligt mycket bara. Jag skiter i om alla tittar snett på mig när jag lackar ur på mina kompisar. Jag står för det jag tycker.Jag är aldrig falsk.Jag är alltid ärlig.Jag älskar mina bästa 4 bästa kompisar och inga andra. Min stil är den mest otroliga som finns. Jag älskar mig själv.

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0