:*

förlåt för dålig uppdatering ^^,
men har inte haft tillgång till data under helgen så mycket, inte för att jag ville sitta vid datan i helgen men :P
+ att blogg.se va fett segt tidigare idag ^^

Fett surt att höstlovet är sluuuut! fett tråkigt juu.
Imorrn äre skola, ärligt talat,hatar skolan!
Nån som håller med mej?

Jag skulle hellre vilja ligga i sängen hela dagen ist för att sitta på massa tråkiga lektioner hela dagen -.-

Men men, slutar tidigt imorrn så de är ganska lugnt.

Det har inte hänt så mycket på lovet, fett tråkigt det har varit i veckan, meh fredas o lördas förra veckan va kul :)
och helgen dåra >.<



meeen, jag ska väl bara kolla igenom lite saker på datan nurå, sen ska jag försöka sova...hmm de kommer inte gåååååå!! :(
o ja som ska upp kvart i sex imorrn -.- usch...


Godnatt! :*


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Din KKungSjööberg

Haha ja skolan suger....saknar dej gumman =D<3

2009-11-02 @ 16:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0