Dalen

Varför har typ alla något emot Dalen?
Jag fattar inte, asso okeej, det är mycket ungdomar här.
Men hallå,uppenbart.

lixx, finns det en ungdomsgård i Enskede?
Nej,det finns det i Dalen.
Klart att det samlas mer ungdomar här än i Enskede.

Alla "Dalenbarn" är inte likadana.
Vissa är lite mer överdrivna,andra inte.

Alla tror att det är så mycket bråk här och så,men det är det inte.
As många frågar mig om det är läskigt att gå igenom Dalen sent på kvällen.
Svaret är  NEJ, det är fan mer läskigt att gå runt i Enskede och Sockenplan än vad det är i Dalen.

Hur länge jag bott i Dalen.
Jag har bott här i Dalen i 8 snart 9 år, jag är ganska van vid "omgivningen"

Jävla "blatte ställe du bor i!"
Tyck vafan ni vill om Dalen, men jag bryr mig inte om vad det är för människor som bor här.
Huvudsaken är väl ändå att alla har någonstans att bo.

Så...HÅLL KÄFTEN MED ERAT SKITSNACK OM DALEN!

hmm...som de flesta klottrar överallt "DLN 121"
DLN=Dalen.  (För er pundhuven som inte fattar bättre)


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0