det är typ så du tänker

"hej jag heter **** och tror att jag är värsta bästa kompisen i världen.
Jag låter gärna mina kompisar betala saker åt mig, och jag vill alltid ha saker
Men jag kan inte ge någonting själv, för jag är alltid så ego och inte vill ge saker till mina kompisar.
Jag tycker att jag borde få 3000 spänn bara för att.. de vore ju kul att ha pengar.
Jag skiter i vad mina kompisar vill och tycker, så länge det passar mig så är allt perfa!
Jag tycker att jag sjunger fett fint, men ****** tycker jag låter som en kratta.
Jag klär mig alltid så wnb alla andra, ofta i tr***** kläder.


ååååh jävla fitta jag hatar dej!

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0