Halloween

Ja, snart gäller det!
Och i år kan jag känna att jag längtar till det! (ovanligt faktiskt)
Har nog aldrig brytt mig så mycket om att det är Halloween.

Men i år kommer det nog bli riktigt kul!
Och vad ska jag klä ut mig till?
Jo Fjortis såklart ;D (inte mitt förslag)
Ska gå runt med överdrivet mycket smink.
Så om ni ser en översminkad tjej med en stor blå jacka.
Så kan det vara jag ;D

Hmm,juste måste köpa ny idomin kom jag på... :)

Vad ska ni göra på Halloween?
Själv så vill jag inte riktigt säga, dels för att jag inte är säker på om jag ska göra det som är tänkt, och dels för att jag inte vill att andra ska vilja vara med ^^


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: saris

låter som om du redan är lite fjortis haha :)

2009-10-17 @ 11:17:02
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0