hemma idag! -.-

ååh jävla stört det är!
Jag har ju ett sår i överläppen (matilda tryckte in sitt finger där) aa och det gör skit ont nu!
Jag kan inte röra överläppen, så jag kan knappt prata. Det dunkar i läppen när jag rör på mig.
Det svider och gör as ont.
Därför är jag hemma idag, jag skulle ändå bara lacka på allt i skolan, och inte kunna jobba.
Så jag gör lite läxor hemma istället, så jag har nånting gjort iaf!

Men hoppas det är bättre imorgon, för jag vill inte vara hemma två av tre dagar i skolan,verkar lite onödigt på nått sätt!
Men om det gör ont i morgon så går jag ändå -.-

aja,nu ska jag äta (om det går)
Finns på mobilen.


Juste, inga bilder på läppen, för kameran hittar jag inte och mobilen tar det så lång tid att lägga in bilderna på.
Men jag kan säga att läppen är svullen och det ser ut som att jag opererat ^^,

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0