jävla söndag!

ååh allt känns så meningslöst.
Gick upp halv nio för att gå ut med hunden.
Kom hem vid nio, och gav Savo mat.
Och jag fick inte gå och lägga mig heller, för Savo ville ha sällskap när han skulle äta.
Så när han ätit klart så gick jag och la mig, och jag ställde klockan på halv elva...
Men jag vaknade tjugo över tolv av att pappa gick in och väckte mig -.-
ååh jag kommer aldrig kunna somna ikväll!

Och hur ska jag lyckas ta mig upp imorrn?
Får väl tänka på det roliga som händer efter skolan! :D
Jag och Linn ska vara med Me**** :)

+ att det här regnet gör mig sur och deprimerad.
Och Linn är i stallet -.-

Suck!
Just nu sitter jag och kollar på Idol...(Hmm)kul....

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0