sorry

Förlåt för dålig uppdatering...Men jag har inte haft någon lust att blogga.
Har inga idéer längre, och jag har inte varit så glad heller.
Men nu är det bättre, eftersom jag har grymt bra kompisar som finns där för mig :)
Tack Taki och Roki <3
Jaa. jag kallar honom Taki :)

Juste, måste ju bara få skriva det här i bloggen! Grattis till Taki som fått flickvän ! :)
naaw ni är ju för söta! :D Så otroligt glad för dig skull bästis :D

Det var det om det.

Har varit hemma måndag och idag (tisdag)
Men imorrn ska jag gå till skolan.

ååh, jag har så svårt att sova på kvällarna :( igår gick ja inte o la mej förens halv två och somnade inte förens vid kvart över ungefär....Jätte jobbigt verkligen...
Och jag får inga sömntabletter heller, för pappa tycker inte att jag ska ta det...SUCK.

ja nog pratat för mig för nu!
Jag ska fortsätta att tråka vid teven, sen ska jag försöka sova....

Godnatt!

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0