glad :)

hello sweeties ^^
Okej inte alla dåra...


Men vad händer idag dåe?
Jag ska inte göra nånting idag tydligen...
Tråkigt ere.

just nu sitter jag och lyssnar på Seconhand Serenad.
Så galet bra! :D

ja..vet inte riktigt vad jag ska skriva mer just nu.. ^^


-Juste! jag fick en kommentar igår om min blogg, och jag blev riktigt glad :)
"hej emelie, jag satt och läste din blogg hela dagen igår, alla inlägg som du skrivit!
Och då undrar jag, varför ligger inte just Du högst upp på toppen? Kissie,dessie och alla andra bloggar kan gå och dö..Du borde ligga högst upp på toppen!
Jag har aldrig varit så speciellt intresserad av att läsa bloggar...men din, den är otroligt bra :)
Jag gillar dig och din blogg för att du skriver väldigt bra och är dig själv,du pratar inte massa skit som alla andra gör. GO YOU!  / kram Lukas :) "


Håller ni med Lukas? :)
och om ni inte gör det, skriv gärna varför och vad jag kan ändra på :)
Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0