håller ni med mej?

Vad är kärleken för konstig lek?
Jag menar, den kan vara helt underbar, och den kan vara ett rent helvete.

Hos vissa personer stannar den förevigt.
Hos andra försvinner den i samma sekund som den kom dit.

Kärleken är en obeskrivlig känsla.
En känsla som kan förändra en människa.

Kärlek kan vara på olika sätt.
Tillexempel kärleken till sin bästa kompis.
Till sitt husdjur.
Till någon man tycker om.
Till någon släkting,eller annat.

Jag tycker att det är viktigt att varje människa ska få visa kärlek till det man gillar.
Det spelar ingen roll om det är två tjejer som gillar varandra,eller två killar.
Alla är olika.
Alla ska få tycka och känna som man själv vill.
Alla har sitt eget sätt att se på kärleken.

Jag tycker det är fel att en person blir retad eller mobbad för sin läggning.


Vad tycker ni?
Håller ni med mig?





Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0