(hm)

hemma idag :(
Mår inte bra...

Igår när jag skulle gå o lägga mej så mådde jag illa,och jag gick och la mej vid elva...och somnade inte förens vid halv ett. och jag hade ont i bröstkorgen.

Jag vaknade vid halv två, och kunde inte somna om förens vid tio över två.

Sen vaknade jag igen vid halv fem, och hade skit ont i magen, och så somnade jag,vet inte när.
Men sen vid tio i sex så ringer min väckarklocka,och jag ska gå upp, men känner att jag fortfarande mår dåligt,så jag säger det till pappa,så ringde han och sa det till skolan.

Men nu mår jag lite bättre,men har ont i magen och i huvet..inte kul -.-

Och för er som ringer mej,så tar jag inte emot några samtal.

ah...men ni kan fortfarande messa mej ^^



Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0