IDOMIN

Nu börjar jag bli riktigt trött på att man blir nertryckt pga av att man använder idomin.
Idomin är ett läppbalsam för torra läppar! iaf "idomin läppbalsam"

Och vadfan ska jag göra åt att alla fjortisar tror att det är snyggt och kletar på det på sina läppar?
Jag använder idomin för att jag har ofta torra läppar, och jag tycker idomin fungerar bra då.

Det var en tjej igår på en hemsida som hackade på mej bara för att jag använder idomin.
Det står på min sida också att
"aldrig utan: idomin :O"

Varför har jag skrivit det?
Jo för att jag återigen har torra läppar!

ALLA fjortisar har tagit över det mesta av saker som säljs, som inte hör till "stilen"

Så eftersom jag använder idomin så tycker de flesta att jag är fjortis.
Men då kan ni tänka såhär, är min mamma också fjortis då?
För hon använder också idomin!

SLUTA KLAGA PÅ MEJ!


Idomin läppbalsam.

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: matilda

Exakt jag använder idomin för att jag har torra läppar inte för att jag e nån fjortis

2009-09-26 @ 11:00:53
URL: http://messen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0