illa tjejer!

hah synd tjejer!
Ni kanske inte fattar att min bästa kompis berättar saker för mig?
haah ni är så ägda.

Jag garvar fortfarande åt att ni retar upp er på att jag skriver "Jag vet att du vill vara mig" osv osv.
Alltid så jävla kul att alla retar upp sig på det! :)

Ni tror att ni är något.
Vid datan är ni säkert skit "coola" och vågar allting!
Men om jag skulle träffa er i verkligheten så tror jag inte ni skulle våga säga ett piss om mig och min blogg.

Ni är så fula och äckliga att jag inte ens klarar av att gå förbi er, klarar inte av att vara 30 meter ifrån er.
Jag hatar er, usch, väx upp och bli normala.
Ni kan kliva ur fjortisstadiet och bli mogna!




Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Sjööööberg

haah? jävla nollor :O alla vet att du äger :D<33

2009-09-30 @ 21:38:57
Postat av: Sjööööberg

haah? jävla nollor :O alla vet att du äger :D<33

2009-09-30 @ 21:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0