Min kropp,min stil.

Jag är mig själv och har min egen stil.
Jag är inte som alla andra.

Om jag använder mycket mascara, kan jag få göra det då?
Om jag använder mycket parfym, kan jag få göra det då?

Om jag har mycket hårspray i håret, kan jag få ha det då?

ÅÅÅH! SLUTA KLAGA PÅ MIG OCH MIN STIL!

Jag behöver inte se ut som någon annan för att passa in.
Och ni säger att jag är wannabe Desirée bara för att jag har likadana kläder :S
Hallå, det som Desirée köper finns det ju faktiskt inte bara en av.

Jag skulle förstå er om jag hade likadana kläder som henne varje dag, alltså att jag ser likadan ut som henne.
Då skulle jag kunna förstå er, men eftersom jag inte ser ut som henne så kan jag inte förstå hur ni tänker.

Ja jag har keps, Och?
Vad är det med det?
Okej att de flesta
killar använder det, men det är väl ändå inte fel att jag använder det?


Såhär ser jag ut, det här är JAG.




Jag behöver inte se ut såhär för att passa in, som vissa andra behöver...
Sådär såg jag ut när jag och Linn drev.



Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0