mitt hår ^^

Nu har jag fixat mej klart! :)
Har inte så mycket smink idag ;P

Men jag fick en fråga förut, på msn eller vart det var.
Och det var en tjej som frågade hur jag gör med mitt hår typ.
Alltså hur jag får det att få volym och hur jag har så långt hår.
Eftersom jag inte har löshår!

Så jag tänkte skriva svarret här också :)
Ifall fler undrar.

Jag har långt hår pga att jag bara låter det växa.
Jag använder inte löshår, eller hårförlängning.
Jag vill ha mitt naturliga hår.
Och hur jag får volym i mitt hår är inte så svårt, man använder bara hårspray.
Och så kan man tupera på vissa ställen.
Jag brukar tillexempel tupera lite av underhåret.
och ibland också luggen.För annars så ser allt så ofixat ut!

aa,de va typ det som är svaret ^^

Och nej,jag har aldrig färgat håret!

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0