sluta vara sjuka!

Määh, ena dan så blir Matilda älskling sjuuk :(
och då vare bara jag,Linn,Märta,Carro,Felle, och Ellen som gjorde nått på lunchen o efter lunchen.
Men dagen efter de så blir Ellen sjuk!!
Vad är det här? :(
Jag saknar er juue :(

Okej,de här kanske låter lite saiik,men jag är mest med tjejerna i Bklassen,puss på dom<3

Matilda
Felicia
Ellen
Märta
Carro

Alla ni är underbara människor ! :)<3

Och Linn...

Det känns på nått sett som om jag skulle trivas mer i B klassen...
Jag måste dampa och fälla tårar på mötet för att dom ska fatta att jag ska byta klass!
Så är det bara, står inte ut med vissa i min nuvarande klass....

aja, jag lyckas säkert inte, men vi får hoppas på det bästa ;D


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0