Emelie tyckertill

Jag fattar seriöst inte hur vissa personer orkar hålla på?

"Jävla hora,du ska passa dej, annars blir det synd om dej"

"jag ska snacka med min polare,då blir det synd om dej"

HALLÅ! väx upp förfan. Kliv ur drömmen om att vara nått.
Ni som kallar mej hora,ni vet inte vad en hora är isf.
En hora är en som säljer sin kropp för pengar.
-Gör jag det? nej det gör jag inte, så jag är ingen hora.

Att killar kallar tjejer för hora har blivit som en vana.
Tjejer blir kallad hora många gånger, bara för att man är kaxig eller något annat.
Jag fattar inte,ska vi kalla killarna för manshora då eller?
Undrar fan hur dom skulle reagera...

Jag tycker det är fegt att kalla en tjej för hora.
Det är bara tecken på att man är osäker, och grupptryck.
Att man måste spela cool inför sina kompisar, det är ofta så.


-Tänk på vad du säger innan du säger det.
Ord kan skada mer än slag.


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0