en tanke, en känsla o några meningar....

asso, nivet när man saknar någon rikigt mycket?
Det gör typ ont i en, man känner sig nere och vill inget hellre än att bara vara med personen man saknar.
Man kan sitta och titta på en bild där personen är med på, och samtidigt bli glad och lessen.
Precis så känner jag just nu, sitter och är nere för jag saknar en vän, en vän som jag en gång varit skit bra kompis med, en vän som var guld värd. En vän som man behöver. En vän som man inte vill släppa,men måste.
En vän som är den finaste i ens egen ögon. Minnena med den personen, fan vad jag saknar det!

Varför ska man behöva lämna någonting som är så bäst?


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: LInn

Vem är det du saknar?

<3

2010-04-01 @ 22:33:49
URL: http://fotobloggn.blogg.se/
Postat av: jonna

vem är det till? :o <3333

2010-04-02 @ 10:03:19
URL: http://jonnathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0