men ååh :'/

kollade igenom Linneas blogg, och hittade en bild som jag blev lite lessen över att se på, jag saknar det som fan.
Alla har förändrats och blivit helt andra personer, jah tycker de är tråkigt.
Vasilis och Rasmus var dom killkompisarna ja hade som ja kunde lita 200% på, som ja berättade allt för, men nu är de verkligen inte så längre, Rasmus pratar ja aldrig med längre, typ ser han i skolan bara, Vasilis stör ja mig bara på eftersom han har blivit en fett jobbig fjortis. Tur att jag har Linnea och Linn kvar iaf, Linnea är fortfarande en lika underbar människa som hon var för 6 år sen också, och Linn är min bästa vän, min andra halva.¨




Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0