Valborg!

hej alla glaaada!
Fan idag ere ju valborg, har alltidn älskat d :S knas, men ska iaf vara med Linn idag :D
Hon är påväg hit snart, i hope..<3

sämst uppdatering i know, men ja har gjort annat.

OMG, nån som va ute i regnet igåår? jag kan säga att JAG var! de började ösregna när jag,noah och felicia va vid IP, så ja va typ fett med rädd. aja sen kom linn, oså åt vi godis(A) o bara var, sen gick Linn hem :( då gick ja o Felle hem till Noah >.< och den lilla saken skrämde upp mej jätte mycket :O men då gjorde ja de tillbaka så:D

ahja fett tråkigt inlägg men ja har rätt tråkigt,

UPDATE: Linn ska ta på strumpor o sen gå, och ringa mej ^^


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA synd :P

2010-04-30 @ 13:25:25
URL: http://kladdmajan.blogg.se/
Postat av: felicia the best ;D

Jah det var inte kul mitt hår -.- fett cp !! men i alla fall ha kul valborg ska pussz <33333

2010-04-30 @ 17:07:21
Postat av: jocke

haha nice (Y)

2010-05-04 @ 03:59:18
URL: http://breakfeast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0