eh

Svar på Amandas kommentar:
haha men det spelar ingen roll, du ska få tycka vad du vill utan att hon ska säga att du e dum i huvet ;)



Hejj alla :D
ÄR egentligen as trött, men sitter ändå vid datan o lyssnar på musik.
Joakim gör annat, vet inte vad, och de är hans tur att bädda sängen xD ja orkar inte göra de varje kväll, så då måste ja vänta på honom innan ja kan gå o lägga mig x'D fan va störd ja e xD

Hehe,jag ringde mamma för inte så länge sen, hon trodde väl de hade hänt nått.
Men jag  ville bara fråga om vi kan shoppa imorrn :D för mina pengar dåra...=( men har 1000 att röra mej med,så.

saker ja vil/behöver ha:

Skrivblock, (till skolan)
Kalender
Stiftpennor (a)
Leggings
kanske en "jacka" från Gina
o möjligtvis ett par jätte fina klackar från dinsko (A)

jaja får se hur det blir :D


godnatt...innan ja somnar PÅ datan xD



 

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0