I´m back, and you loose

hej alla, ja är tillbaka i bloggandet igen.
Blev avstängd av Gry, pga inlägget.

MEN, jag fixade till det, ofc!

Idag har jag shoppat!
skor,o två mascaror.

Igår shoppade ja med mamma, hon köpte en väska till mig (a) en vit adidas med svart text =)
sen massa saker till skolan =)

är riktigt glad, o på lördag äre The voice med Ellen o joakim :D
Oså på måndag blire grönan :D men linn,ellen,matilda o joakim,vet inte om Felicia ska med, hon orkar väl inte eller nått.
Sen ska ja bo hos Linn tisdag-fredag :D


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, jag har en svart adidas med guldig text ^^

2010-08-12 @ 22:30:33
URL: http://fotobloggn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0