Ändrade planer

ah godmorgon typ?

Idag va de ju dåra tänkt att vi skulle handla julklappar i farsta.
Men Ellen har blivit biten av hunden och va inne på akuten inatt, alltså vill hon bara tare chill idag.
Linn orkar inte.
Och Felicia flyttar idag..
odå ere bara jag och Matilda kvar, och jag kände att de verkar fett onödigt när de va tänkt att vi skulle va många från början, då blir ja bara på dåligt humör.
Sååå....jag sitter här och lyssnar på musik, har sminkat mej o grejer, helt i onödan, inte jätte glad för det för mina mascaror håller på och ta slut,så jag har stått o kämpat med det för att de skulle se snyggt ut.
Jag använder 3 olika mascaror, Ja?

Iallafall, har skit tråkigt och är as trött.
Tänk om man hade vetat om de tidigare, då hade jag legat i sängen nu o chillat, men inte då!


jaja, inget går som man själv vill, de får man leva med...typ?



bloggar mer senare, slänger in en bild på hur ja ser ut nu!




Emelie Edlund.
-du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0