Fredag fan, älska bilden? ;)

Hej allihopa, fredag idag ju. nice som fan! :)
Men snart måndag again, vilket betyder skola....

men iaf,  nyss kollat på idol finalen, och är så jääävla glad över att Jay vann!
Fan man vill ju inte att nån mupp från Hallstavik ska vinna, känns lite knas att varje gång ja åker med Hallstavik bussen till min älskling så ploppar Minnah upp -.-  bara för att hon bor i Hallsta   -.-
aja ingen bryr sej?


Just nu sitter jag vid datan o chattar lite och bloggar såklart.
Älsklingen min sitter och kör NHL och svär över varje straff han missar....ja ni förstår... ;P
Har inte så mycket mer att skriva, men slänger in en bild! :D



typ såhär känner jag mig nu...heeeelt Flumm!



Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Nefn

NEEEJ!!



jay den lille uslingen!



linnea skulle ha vunnit, ssåklart!!!!

2010-12-11 @ 11:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0