Helgen

Hej, tänkte berätta om helgen nudåra.

Fredag:
Jag och älskling åker hem till mig, äter pizza o kollar idol, vi va ensamma hemma så de va mysigt med tända ljuus =) Det va typ d :P


Lördag:
Middag hos Matilda. började kl 18, vi kom dit 20.00, tunnelbanefel o grejer, hela lördagen va helt kaos, vaknade runt halv tolv, Tjatade på att Flishen skulle komma till mej, så gjorde hon d, hon kom hit 1, vid typ halv 3 drog vi till Vällingby o köpte present till Matilda, o kom hem fett sent, kl 5.
Sen skulle ja fixa mej, o så drog vi till tuben, o Flishen orkade inte gå för hon va trött o hade ont i magen, så vi drog henne i en pulka, sen gick själva "handtaget" av, så man kunde bara dra i snöret, o de gjorde fett ont.
Sen sitta på tuben as länge. Och vi skulle gå av i Stureby, o av någon anledning (stress?) så gick vi av i svedmyra, alltså en station innan,så tänkte vi ta bussen, så sprang vi till den men missade den. Sen upp till tuben igen och vänta på tuben mot hagsätra, sen skulle vi hitta till Matilda, och jag ville bara komma fram men skulle samtidigt dra Flishen i pulkan, så de va fett jobbigt. Sen när vi väl är framme så går ja in o hälsar på alla men möts av världens jävla bitchblick, uuh har aldrig gillat dej så de gjorde ändå ingenting.
Aja jag,älskling o Flishen börjar äta maten, den va fett god. Sen tårta, sen kom de in en Mango tårta, som alltid är as god, och sen skulle vi dra snöret ur en såndär, vad de nu heter, som man slår på o så kommer de ut godis xD
Såååå, jag kände mej lite tjockis....men va glad ändå :)sen drog vi ut och Linn skulle kasta ner min älskling o snön o mula honom,för han gjorde de när vi va i Rimbo, så då skulle hon få sin hämd. men jag kan bara säga att hon vart äääägd. ¨Så jävla kul, älskling går ut i jeans, tjocktröja o skor, Linn går ut i mjukisar typ, o några byxor över, jacka,vantar,halsduk oskor..Men ändå är de linn som hamnade i snön, enda gången älskling hamnade i snön va när han la sej på Linn,.hahahahahahahah ni skulle sätt världens lill D som Linn fick, o ja bara garvade. hahah.
Aja sen drog vi in o kolla film, Street Dance, asbra. sen efter den skulle Flishen åka taxi hem, så ja o älskling höll henne sällskap, SÅ SNÄLLA SOM VI ÄR! oså missade vi våran tub, o taxin kom aldrig, så vi väntade i en timme på en taxi -.- iaf till slut kom hon iväg i en taxi...
Så då drog ja o älskling hem. Vi kom hem kvart över tre nånting.. tröööött som fan så frös ja as mycket så älskling värmde mig o så somnade vi.


Pic´s


Outfit



älskling o jag på tuben

Flishen på tuben, min egna lilla Sean banan :*




pulkan...

matildas presenter i påsen
hennes presenter 2 t-shirts från gina
massa vita tofsar, o 3 par örhängen.


mango tårtan <3


the best´s <3


o en sista grej, HEJDÅ ELLEN,LINN O LOUISE. NI SOM SATT DÄR UPPE O INTE KAN SÄGA HEJDÅ.
ska de va så svårt -.-


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för att ni komm :) det va skit roliggt :D tack för presenten ;) <3 Puss*

2010-12-06 @ 16:46:20
URL: http://messen.blogg.se/
Postat av: Linn

Ni sa ju inte ens att ni skulle gå.

Kanske att felicia skulle gå, har för mej att jag sa hejdå till henne, men du och joakim sa inte att ni skulle gå.

2010-12-06 @ 17:07:11
Postat av: Nefn (du vet hon som är sådär jäkla cool)

okej, me want that cake. give it to me.



bitchblick? är det någon man tror att det är, minsann?



för att återkomma till raden ovan, du kan skicka resterna av tårtan till min adress. står på klasslistan! vilken fräckhet att du inte skickat den tidigare!!



TACK!!

2010-12-06 @ 21:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0