Godmorgon!

hehe...jag gick faktiskt upp vid sex idag! :D woho första gången på hela veckan >.<
Börjar typ 8.25 såå ska möta Linn tio över :P
O de är ju ett tag kvar tills dess så ja passade på att blogga lite :) Good for you ;)

Asso..jag tror jag blir tokig!
Jag har haft flätor hela veckan, pga att mitt hår alltid är så elektriskt på vintern!
Fan vad jag hatar det, det blir så enformigt då...
Men, vad ska man göra åt det? Raka av allt? PFFT! skulle inte tro det ;)
Mitt hår som är såååå fint (skämt åsido)

Ont i magen har jag också :(
ååh precis vad ni ville veta va! I know ;)

Men seriöst nu...jag är helt cp >.< Kanske borde sluta skriva nu O.o
Hade bara tänkt att det skulle bli det första stycket i texten, men inte då....^

KNASIGT

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0