mjaaa....

Tänk att några ord, några meningar, kan förstöra min morgondag.
En mening med tre ord i,kan göra mig varm.
Några meningar om hur underbar jag är, gör mig stolt och glad.
Några meningar om att jag är viktig och att en männsika är orolig över mig och bryr sig om mig gör mig tårögd.


Jag hatar att det ska vara så annorlunda.
Om allt bara var bra saker som sas, så skulle jag inte behöva bli arg.

Men att behöva bli arg på sin pojkvän, för att han säger idiotiska saker, är det inte lite synd?
Det tycker jag...

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Du vet att du är viktig för oss

2010-02-23 @ 17:06:51
URL: http://meellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0