förlåt.

förlåt för dålig uppdatering i bloggen!
Men jag har varit hemma två dagar o i helgen va ja med Älskling så ja orkade inte blogga dåå....

Jag har haft tid att blogga idag men jag har typ bara gått in på min blogg o tänkt "nej hon har inte uppdaterat nått"
HAALLÅÅÅÅ!! de är ju jag som måste göra det xD*inte smart*

Ska snart gå o lägga mej hade jag tänkt. Ska bara kolla när vi börjaar å så imorrn :P
Har inte riktigt lärt mej Dklassens schema än ;O
och imorrn ska ja vara fett duktiiig ;) omg, ahhhaha Älskling fattar :D


ååååh! jag saknar MIN älskling feeeett mycket! :'(
Älskar dej mest av allt och alla, du är underbar<333
hahahahaahahah "åååh ja trampa i dee!" >.<
mhahah fan va kul när man tänker på de xD
okeeej, bara jocke som fattar men, kul vare :P
(och nej jocke du ska inte kommentera vad de är ja pratar om,för då kommer alla kalla mej för massa saker, ännu mer saker...)


okej, knasigt inlägg men ändå ^^,
jag är lite knaaaaaasig så:)



Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Din Älskling<3

hahahaha nää trampa du i deh :O hahahahhaha

jag fattar älskar dej me din sjukt Powft.

söta person :D<333333

2010-01-20 @ 23:05:45
Postat av: Anonym

vadå, trampa ni i grisbajs?

2010-01-22 @ 16:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0