låt mig vara, föralltid. Du är ingenting i mina ögon längre, ingenting.

Ärligt talat!
Jag har tröttnat nu, totalt.
Jag är så otroligt trött på allt ditt snack så hälften hade kunnat räckt.
Allt du säger,det går in i ena örat, och går ut i andra lika fort som det kom in.
Jag skiter fullständigt i vafan du säger nu.
Du äcklar mig och gör mig bara ledsen och besviken.
Gör precis som du själv vill, jag bryr mig inte, ta livet av dig, jag bryr mig inte.
Du har retat upp mig tillräckligt nu.
Och nu har du gått över gränsen.
Jag accepterade det ett tag förut, men när du börjar prata om det hela tiden,då är det patetsikt.

Du är dum i huvet och så otroligt jävliga patetisk!



ja...jag var tvungen att skriva av mig nånstans!



Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Mams

Hänt?

2010-01-26 @ 20:36:00
Postat av: Linnea

Jag försöker få fram något bra med din header men den går segt... Ögat i svartvitt, ganska stort format och lite mindre format av de tre andra bilderna. Vad tycker du?

2010-01-27 @ 21:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0