Godmorgon vafan :D

heeeej :D

shit jag hade så kul igår kväll!
Tack tjejor ;)

Vi typ drack massa ööh, aa vad de nu heter xD
åt middag, kolla film, åt godis, flummade, busringde ;) haha "jag har fått klagomål på att du ringer för mycket, jag måste be dig lägga på" ='D

aja,vid typ tio över elva så tog jag och Felicia tuben heem, dom andra skulle åka bil ;)
haha vi ville inte >.<

Så ja kom hem typ halv tolv eller nått :D
Men aa,dagen och kvällen va så jävla bra.
(även när ja skällde ut Joakim) (a)


Men idag ska jag vara med Linn iaf :)
Får väl se vad vi hittar på^^



Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Felicia , såklart :D

Hahah Fett skön kväll soft shit :D ja detr är fett mycke roligare än att åka bil ;) ( vi måste göra om det efter lovet) pussh <333333

2010-04-01 @ 23:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0