Hemma nu!

Hejj alla som är vakna.. :P

Idag (fredag pratar ja om) så var jag och Linn i Farsta, men vi tröttnade efter ett tag, och jag orkade inte med att se alla fjolliga fjortisar som sprang runt och kollade snett. Så vi drog te Globen istället :)
Sen gick vi till Videogloben och köpte godis och dricka (y) o sen gick vi hem till mej o chillade vid datan lite.
Oså gick vi hem till Linn o käkade, och så har vi suttit vid datan, o lyssnat på musik.
Så ja gick hem för inte så länge sen, så har jag vart ute med Savo och tagit bort sminket, o nu sitter ja i sängen o lyssnar på musik och chattar. Ska snart prata i tele med älskling :)

Egentligen borde jag sova just nu, eftersom jag ska vara uppe tidigt imorrn o fixa, hela eftermiddagen ska jag vara igång och grejer.

Och ni som kallar mej falsk och annat shit, ni verkar inte ha nått liv eller nått.
Jag menar, om ni inte ens känner mej så har ni inte en aning om ifall jag är falsk eller inte.
Såååå, fuck you!


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0