hmm....pinsamt sverige.

Nånting som är riktigt illa och synd är att barndomen bara försvinner mer och mer.
Jag menar, jag såg två tjejer idag, i ungefär 12 årsåldern som gick runt och rökte liksom, hade massor med smink och såg allmänt utmanande ut.
Man mår ju nästan dåligt av att se personerna gå runt så. Hallå, när jag var 12 år så har jag för mig att jag och mina kompisar fortfarande lekte med barbies och dockor.
Nu går dom flesta runt och röker och förstör sina liv isället,hur jävla bra är det egentligen?

Det är rätt skrämmande att det händer, jag menar, hur kommer min lillebror att bli tex?
När han kommer upp i 12 årsålder och börjar röka och göra allt man inte ska i den åldern, (inte för att jag tror att han kommer bli så men..) tanken far ju runt i huvet liksom.

det är fan pinsamt att föräldrarna inte kan uppfostra sina barn bättre...att dom inte kan lära sina barn vafan som är rätt och fel. fan va pinsamt.

Är det nån som håller med mej?


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0