Jonathan imorrn dåra =)

imorrn blir det att träffa lillebror, och för första gången på riktigt länge så känner jag att det kommer bli kul...att jag faktiskt har saknat den lilla skiten ;)

okeej, de låter säkert som jag inte alls gillar honom, men det gör jag faktisk.
Men jag behöver inte visa att jag älskar honom genom att skämma bort honom med uppmärksamhet.
Jag lägger inte ner extra energi på att trötta ut honom, jag är mig själv precis som vanligt.




haha,underbara minnen med Jonathan sommar 09, dagarna i Mora var faktiskt underbara...

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Din ÄÄÄÄlskling<3

hoope its been good :D<3

2010-03-06 @ 04:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0