måndag.

feeeett tråkigt i skolan -.-
Och jag typ peta Max i ögat (?) smart xD

aha....har typ egentligen ingenting att skriva..ääh ja kan berätta nånting som är fett ointressant, de va några killar som busvissla på mej påvägen hem, fucking ****** -.- usch ;O

och en till sak, du som kommenterade iform av nånting som va jävligt töntigt, du kan dra.
1 om du nu tycker han är så ful, varför sitter du och tittar på han då?
2 Jag ser inte alls ut så som jag sminkade Linn, men om du tycker det, så kanske du ska gå och titta till din syn (?)
och om du vill mig nått så kan du prata med mig face2face. annars är det onödigt att kommentera så på min blogg.

That´s it.





jaa...jag är fett söt, jagvet :)


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0