Fatta nånjävla gång!

Från och med nu, tänker jag sluta ta skit!
Nästan varje dag får jag höra, ååh du tänker bara på dej sjäälv, du vill aldrig göra något.
Om ni själva inte fattar att jag mår dåligt, ahmen jävligt synd för er.
Men jag trodde det var ganska uppenbart att jag mår jävligt dåligt, eller (?)
"näää, nu har det ju faktiskt gått ett halvår, nu mår säkert Emelie jätte bra, hon mår säker inte dåligt längre."
Jag kan säga att jag mår sämre för varje dag som går.
Utav olika anledningar..
Om ni nångång bara kunde fatta det!
Och att gå på någon som är så jävla svag, men egentligen så jävla stark, är det inte fegt?
Ni kan komma 134 st och kaxa, mot mig, som står ensam mot alla era spydiga kommentarer.
Men egentligen är ni ingenting, utan alla era polare är ni ingenting.
Ni kan sitta och säga via datan att jag är så falsk och äcklig, blablabla, ni vet fan ingenting om mig.
Ni vågar inte snacka med mej face2face, utan då heter det "neej de är kallt" ," jag har annat att göra" eller andra bortförklaringar.
Och något som är jävligt uppenbart, det är väl att jag inte hade mina vänner runt mej på marknaden?
Ni säger att "aaaah du har inga polare som kan stå med dej, du är heeeeeeeeelt ensam"
eh, vänta lite nu? vi va i en håla vid namn Rimbo, eh, jag kommer från Stockholm, eh mina kompisar bor i Stockholm, EH!? GANSKA UPPENBART ATT DOM INTE VAR DÄR!?  Ni har alla era äckliga små fjortiskompsiar i Rimbo, har jag det? nope.
Ni kan sluta kaxa via datan och sms, när ni i verkligheten inte ens vågar komma nära för att fråga en sak, shit asså vafan är det för fel på er?

Ni kan fortsätta försöka förstöra för mig och min bby, lycka till.
Ringa och säga falska saker o säga att min bby sagt saker som han inte gjort.
Fortsätt så, men de är bara er de blir och är synd om sen.
Jag har stort tålamod när det gäller att bråka, speciellt om det handlar om människor jag älskar och bryr mig om.


TOTALA EFTERBLIVNA MÄNNISKOR!







Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Nefn

på dem bara!! go you! fjortisar är inget att ha, inget liv har dem heller!!

2010-11-18 @ 21:11:38
Postat av: Emelie

Svar: absolut!

2010-11-19 @ 18:46:05
URL: http://emelieedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0