någon vaken?

Är det någon uppe nu?
Antar att det är det..
Själv sitter jag och chillar lite, gör inte sådära jätte mycket.
Börjar faktiskt bli lite trött, så funderar på att snart ta med mig bby o gå o sova.


o snart är de ju fan söndag, vilket betyder att åka hem, veta att de är skola dagen efter.
Veta att man måste gå upp sådär jävla tidigt, FAN!
Jag känner mig inte ett dugg taggad till att börja skolan igen asså, förjävla tråkigt.
oså är det fett långt kvar till nästa lov... :(
Menmen...sånt måste man stå ut med...jävla skiiiit! -.-


Nänu ska jag sluta klaga vafan, de är några dagar kvar och dom ska ja ta vara på...

...måste bara klaga liiite till...Jag vill att det ska vara sommar, NU!




Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0