Torsdag

Hej alla, Vad händer idag?
Jag har själv ingen aning om vad vi ska göra idag....

Sitter iallafall o bloggar, kollar lite på Brooke knows best, o lyssnar när bby spelar gitarr ;)

Jag känner mig så himla shopping sugen! vill ha nya kläder, o lösnaglar (a´ oså vill jag klippa håret, men det lär ju aldrig ske, inte i den här snigelfarten iallafall! Ska försöka få med syster nån dag så vi kan klippa oss tillsammans :D



Vet inte riktigt vad ja ska skriva mer........Inläggen jag skriver nu blir jävligt tråkiga, har inga nya bilder, eftersom jag sitter på bby´s data? eller är de hans pappas som han bara lånar? ja...jag vet inte >.<
Så ni får leva med bilder från arkivet helt enkelt :) Men de skadar nog inte?


nejnu orkar ja inte skriva mer >.< ha de bra o ta hand om varandra där ute!



bby o jag i slussen, vid vattnet <3 underbaaaaaaaart :*
från i somras *saknar*

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0