:'(

Jag blir så arg!
Det är så himla orättvist.
Jag vill också ha min pappa vid livet, jag vill kunna ropa "pappa" oså kommer han.
Men hur mycket jag än ropar..så kommer han inte.

Jag vill att min pappa ska köra runt mig i sin bil som han är så stolt över, jag vill inte sitta i någon annan "pappa-bil".
Jag vill också kunna sitta och lyssna på musik med min pappa.
Jag vill kunna prata med min pappa.
Jag vill ha min pappa att vända mig till när någon är dum, när någon händer.
Jag vill kunna ringa min pappa när jag vill, eller skicka ett sms.
Jag vill kunna krama min pappa när jag vill.
Jag vill kunna sitta och se på roliga program på tv med min pappa, när jag vill.
Jag vill kunna säga till min pappa att jag älskar honom så otroligt mycket,när jag vill.
Jag vill kunna ta långpromenader med min pappa.
Jag vill kunna åka ut till vattnet o se på solnedgången med min pappa.
Jag vill kunna säga God Jul, Grattis på födelsedagen lilla pappa, Glad alla hjärtans dag, gott nytt år!, glad påsk, glad halloween, grattis på fars dag!
Jag vill kunna ge honom julklappar, födelsedagspresenter, och saker man gjort i skolan.
Jag vill kunna visa honom när jag köper nya kläder.
Jag vill att han ska vara med på min skolavslutning, och fota mig som en galning, precis som vanligt.
Jag vill höra "mitt lilla hjärta ska börja åttan" "mitt lilla hjärta ska börja nian"
Jag vill att mina barn ska ha en morfar, en riktigt.
Jag vill att pappa ska se mina barn.
Jag vill att min pappa ska finnas på jorden och försvara mig precis som förut, vara på jorden och ta hand om mig.Passa upp på mig.
Jag vill att min pappa ska finnas hos mig när jag är ledsen.
Jag vill att min pappa ska komma in varje kväll och säga, "sov gott, puss o kram jag älskar dej" Precis som förut.
Jag vill pynta julgranen med min pappa, precis som förut.


Tänk om Jag fick bestämma.
Då skulle allt jag skrivit, vara precis som vanligt.
Jag vill ha dej vid min sida.
Jag saknar dej nått så otroligt, jag saknar tillomed alla våra bråk, även dom stunderna då jag ville slö sönder dej, och helst bara ville att du skulle dö.

Alla våra minnen, allting vi gjort tillsammans, har varit så underbart.
Jag blir så arg, att en jävla cancer kan förstöra något så fint.
Att det kan förstöra världens bästa pappa, som kan förstöra en annan människa så mycket.
Någon som verkligen inte var värd att lämna jorden, det är du.

Jag saknar dej så otroligt mycket, och när jag sitter och skriver det här, önskar jag bara att du vore här.
Vill bara hålla om dej. Sitter bara och gråter alla tårar jag har, käns det som,det gör så ont.

Ingen kommer någonsin kunna ta över din plats, jag kommer aldrig någonsin vilja kalla någon annan för min pappa. Jag har ingen pappa längre, aldrig mer att ja säger pappa till någon!


Jag vill bara säga hejdå, ett sista hejdå.
Få krama om dej, säga hur mycket jag älskar dej,  säga att jag kommer sakna dej,få berätta hur mycket du betyder.
Jag blir så otroligt arg över att du inte hann säga ett hejdå.
Jag vill inte minnas dig som iskall,stel och kritvit.
Jag vill minnas dej som den underbara, varma, goa, härliga pappa du är.
Jag ville hålla dej i handen när den var varm, inte kall.

För varje dag som går, blir jhag bara svagare och svagare.


FAN VA JAG HATAR ATT VARA UTAN DEJ.
Kom tillbaka till mej och rätta upp allting igen! :'(


Jag älskar dej pappa, enda till dagen jag dör, och ännu mer.<3



Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.






Kommentarer
Postat av: ella..

Fan vad fint.

Stackare, R.I.P!

2010-11-19 @ 08:20:02
URL: http://ffahlin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Svar: Tack så mycket :)

2010-11-19 @ 18:46:37
URL: http://emelieedlund.blogg.se/
Postat av: Denice

Starkt av dig att orka vidare det är inte många som kan ! och att du verkar klara av dagen som den kommer. Saknaden efter din pappa kommer ingen kunna prata bort eller få dig att glömma,men han finns hos dig även fast du inte ser han. Forsätt och ha kul och ta dagen som den kommer.Sjukt starkt av dig !

Hälsa pöjken från mig och slå han lite från mig ;)

2010-11-25 @ 16:21:02
URL: http://jakobssonarens.blogg.se/
Postat av: Emelie

svar: tack så mycket :) haha ja det ska jag göra :)

2010-11-25 @ 16:40:10
URL: http://emelieedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0