fortsätt ni

Fortsätt kalla mig ful,äcklig, fjortis,hora,fitta,cepe,fittnylle, osv. Fortsätt om ni vill det.
Om ni tycker så om mig, då får ni tycka det, alla ska få tycka precis vad dom vill.
Men, man behöver inte skriva det till personen hela jävla tiden.
Jag vet inte hur många gånger man blivit kallad hora av en annan tjej, bara för att man bråkat.
Men problemet är, vet ni ens vad en hora är :S en hora är en kvinna som säljer sin kropp för pengar. Gör jag det? nej.
Ful, det får ni gärna tycka, jag föddes inte för att ni skulle tycka jag är snygg.
Äcklig, OK tyck det, men berätta hur?
Fjortis, det är egentligen för att man är 14 år, så ja om man tänker åt de hållet så ja då håller jag med eftersom jag är 14 år. Men jag antar att ni menar "stilen", och jag ser inte ut som en fjortis, jag tuperar inte upp håret och ser ut som att jag inte borstat håret på en måndad. Jag sminkar mig på mitt sätt, för att jag tycker jag passar i det, för att jag tycker jag ser bra ut då. Mina kläder, dom har jag valt för att ja tycker det är snyggt. Jag hatar fjortisar.
Fitta, det är ett könsorgan, jag vet inte riktigt?
Cepe, är en sjukdom celebral pares heter den. Behöver kanske inte gå in mer på vad det innebär?
Fittnylle, haha det är nog det roligaste, Fittnylle? man bah..JA! va moget :)

Tycker bara det är patetiskt när nån skriver anonymt "DU ÄR FUL!DIN FULEFAN.."
Vågar du inte stå för det du har att säga?





Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Fliish<3

Hahah Rätt attidyd däärr :D <333

älskar din bild fett vacker!!!! sexiigg ;D !!!sött undebarast etc .... :D(a) <3333

2010-10-13 @ 17:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0