Fredag!

Hejhej.
Skolan idag dåra, helt OK, men skolan är ju aldrig rolig så?
Har ju sovit hos Linn sen i tisdags :D jätte roligt har vi haft, Saiiko o Flumm är tillbaka, på riktigt!
vi har bara haft de kul och bra, (bortsätt fårn VISSA saker...linni fattar)
Följde med henne till stallet igår :D och herregud vaa de va länge sen ja va där :(
Har saknat de...faktiskt. Gick självklart o hälsade på världens underbaraste häst, Presto! :'D Vääärldens snällaste verkligen :)
seriöst, hur ja låter, som om ja vore hästgalen xD och de är jag ju faktiskt inte :)

Jag och Linn tänkte att igår skulle vi gå och lägga oss typ tio för att orka gå upp idag...men vad händer? jo vi sitter uppe och pratar seriösa saker till kl 2! hur smart är det när man ska gå upp halv sju??
haha linn ställde kl på tjugo i sex, men gick inte upp såklart, oså väcker linn mej o säger att kl är kvart i sju :S då har båda två lyckats stänga av alarmet i sömnen! jätte smart verkligen...så vi gick upp vid sju iaf och gjorde oss iordning :) Vi lyckas med allt, om vi bara vill!:D

Nog pratat om det.
Nu sitter jag iaf på mammas jobb :)
vi ska typ åka snart, till sumpan för min syster ville ta ett glas vin med mamma? så ja ska följa med.
Eller ska jag träffa Flishen? ingen aning, för hon svarar inte xD <3

men men, nu är det höstlov så ni får ursäkta om de är dålig update lixom.

Ha de bäst och ta hand om varandra.



Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Flish<33

svarar jag inte ? haha jag trodde jag gjorde ;D haha <333333

2010-10-29 @ 18:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0