Torsdag

Skolan idag, helt ok.
Men as jobbigt att må dåligt och försöka koncentrera sig....

Är det bara jag som har elektriskt hår?
jävla höst/vinter tider -.-
Det är så jävla kallt ute! jaag blir galen :(

Igår när ja o mamma kom hem, satte ja mej i soffan, gosa ner mej under mitt täcke, drack 3 koppar te :)
men fick också i mig 15 socker bitar....(5 bitar i varje kopp) :$

Snart fredag :D
Fredagen är så nära helgen.
Fredagen är också nära måndag.
Men måndag är alltid långt ifrån helgen, och fredag...



Linnea, Jag saknar dej grymt jävla mycket :( <3




Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Linnea

åh, jag saknar dig himla asmycket också <3 önskade liksom att allt var som förr! men vi får börja göra mer saker!!!

2010-10-21 @ 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0